Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna
 
Rejestracja
 
Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
Wiem, bo obejrzalam powtorke z Kuby Wojewodzkiego ze 2 tygod

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna -> Wa┐ne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mastero
Mastero



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 2:03, 05 Kwi 2014    Temat postu: Wiem, bo obejrzalam powtorke z Kuby Wojewodzkiego ze 2 tygod

Ja takze mialam wysypke na prawym boku w okolicy watroby ,pisalam o tym Pomimo przygotowania i lewatyw , tak to jest ,ze u kazdej osoby moga inne towarzyszyc objawy na glodowce ,a organizm wyrzuca zanieczyszczenia roznymi sposobami i czesto przez skore.Moje krosty byly duze i czerwone,takie bable,ale bedzie tak ,ze dokad nie usunie tego i nie wywali to bedziesz miala to za kazdym razem ,az sie oczysci ta strefa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak odpowiesz dam Ci linka z wlasciwym wiekiem tych pan: od stop do glow zawoalowane, z gromadka dzieci i siatami, to codzienny widok, jakos Turka z siatami nie widze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem jedno i wie to juz każdy kto pojechał na wyspę. [link widoczny dla zalogowanych] swietne sa nowe maseczki w postaci chustki na twarz z serii SPA.
czyli rozumiem ze ten salon fryzjerski Cleopatra nie jest taki dobry?? Malusia piersi nie rosn─ů po tabletkach. Ewa a czy druga strona bierze udzia┼é u was?u nas niestety albo i stety nie-nie wiem ju┼╝ jak o tym my┼Ťle─ç-bo gdyby bra┼éa pewnie nie ┼║le by namieszala'a gdzie macie spraw─Ö? :/ nie moglam sie wziac za siebie bylam zdolowana ...naprawde -bo skoro cale zycie wazysz52 kg i nagle robi ci sie prawie 70 kg to jest tragedia dla mlodej dziewczyny ...ale pewnego razu powiedzialam sobie dosc narzekania -czas sie wziac za siebie..duzo czasu spedzalam na czytaniu o naprawde zdrowym odchudzaniu -nie jakis cud dietach 15 kg w miesiac tylko powolne chudniecie DIETA (a wlasciwie zdrowe odzywianie) + RUCH ...no i w prawie 8 miesiecy zrzucilam 17kg .. [link widoczny dla zalogowanych]
prosz─Ö porad┼║cie mi jakiej firmy kupi─ç akryl. je┼Ťli tak, to chyba wiem o co chodzi, aje┼Ťli nie, to nie mam poj─Öcia Do xyzxyz---+3 i innych niekumatych ---> przecie┼╝ pisze jak byk, ┼╝e trzeba najpiewrw scali─ç w Total Commanderze, a nie zmienia─ç rozszerzenia 16.Co zrobi┼éby┼Ť jakby┼Ť zobaczy┼é King─Ö w kawiarni z innym ch┼éopakiem? Mi ci─ůgle waga stoi jak zakl─Öta - 100,5. Witam!!! U mnie go brak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

og├│lnie mam wzi─ů─ç 10 tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zasnęłam prawie od razu jak się położyłam- 24.00 ale obudziłam się o 5.00 i już nic. Wyglada bosko na opalonym brzuszku A chłopak sie nie może powstymacz P .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zabiegiem nie mozna stosowac retinoid├│w przez 6 miesiecy? [link widoczny dla zalogowanych] no to chyba nie jest tak zle, chyba bym sie poplakala jakbym musiala takie pysznosci do kosza wyrzucac na lotnisku
no sa studia. A RACZEJ POWIEDZIA┼üABYM, ┼╗E KOLOR STAJE SI─ś INTENSYWNIEJSZY, PO TRZECIE NA POCZ─äTKU MO┼╗E WAM WYPA┼Ü─ć WI─śCEJ W┼üOS├ôW PRZY MYCIU..BO OLEJ WYRZUCI W┼üOSY OS┼üABIONE I ZNISZCZONE- ALE BEZ OBAW NIE ZOSTANIECIE ┼üYSE. Jesli jest sie optymista, to duzo latwiej to wszystko zniesc, a ja jestem optymistka i naprawde nie narzekam Choc czasem zaluje swojej decyzji, to jestem pewna, ze lepiej zrobic nie moglam! Arko┼äskie to te┼╝ jeszcze niedaleko W ko┼äcu mamy XXI wiek a nasze porod├│wki i podej┼Ťcie personelu medycznego w pa┼ästwowej s┼éu┼╝bie zdrowia przypomina ┼Ťredniowiecze...ja nie zamierzam si─Ö uwstecznia─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
chodzi o jakie┼Ť kontrakty i aplikacje um├│w wy┼é─ůczno┼Ťciowych? ale jesli piekna kobieta wstanie rano po calonocnej imprezie, kompletnie zmarnowana z kacem i worami pod oczami to od razu znak ze jest brzydka. I tak si─Ö bujam juz jaki┼Ť czas. Czy s─ů jakie┼Ť przeciwwskazania ? no wiesz ... Bu┼║ka i powodzenia Chocia┼╝ mam du┼╝o do zgubienia i mo┼╝e tak szybko idzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja z kolei po takim w┼éasnor─Öcznym podcinaniu ko┼äc├│wek musia┼éam obci─ů─ç ok.7 cm w┼éosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam....mo┼╝emy pogada─ç Zaj─ůczek wsiadaj─ůc na motorek, rzuca na odchodnym:- A ja bym chcia┼é, ┼╝eby Misiu by┼é peda┼éem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

m├│j ojciec tez tak mia┼é cz─Östo pomaga┼éem mu w samoobs┼éudze pod pretekstem ┼╝e sie zabrudzi┼é ja pokaze ci zdj─Öcie mojego bo sam o niego niedbam czekam a┼╝ uschnie i odleci w sin─ů dall [link widoczny dla zalogowanych] Ale do rzeczy.
Wklejam inne zdj─Öcia tej Miss, bo rzeczywi┼Ťcie tamtego zdj─Öcia nie da si─Ö otworzy─ç: Kup np. Wszystkie jarzyny myjemy, osuszamy. My┼Ťl─Ö, ┼╝e warto wi─Öc dziele si─Ö info bo na bank si─Ö wybieram Ostatnio przegl─ůda┼éam galeri─Ö zdj─Ö─ç przed i po na stornie tego wroc┼éawskiego dr Kratochwila. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jednak poszukam gdzies blizej bo do Warszawy daleko a pewnie nie tylko tam wykonuja takie zabiegi. Wiesz.....to nie wyra┼╝aj swego zdania na jakis temat, bo przeciez to opinia subiektywna:/ Chyba wiadomo , ┼╝e chodzi o normalnosc tak─ů jaka ja sobie ja wobrazam, taka ktora zalezna jest od mojego gustu i upodoban. Dopiero wieczorem zaaplikuj─Ö po k─ůpieli. Ch┼éopak z┼éo┼╝y┼é go bez problemu. up Baleja┼╝ rewelacja !!! i dluzej ja utrzymac.Przy okaji maly szczegol :
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pietruszka
[link widoczny dla zalogowanych]
Walczylam z cellulitem bardzo dlugo, od kiedy go zauwazylam co roku bylo gorzej, wakacje byly koszmarem a zima ulga bo nie musialam sie rozbierac Kremy i peelingi bardzo mile zabiegi ale nie pomagala na zaawansowany i trudny cellulit, najwiecej na nie wydajemy a wyniki sa bardzo slabe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S┼éusznie zauwa┼╝y┼éa┼Ť nie ma znaczenia gdzie. [link widoczny dla zalogowanych] Uwielbiaj─ů w og├│le imprezki jakiekolwiek, s─ů mega towarzyskie, a torty i dmuchania ┼Ťwieczek to juz w og├│le s─ů najbardziej ekstra chwilki.
O bakteriach i grzybkach też rozmawiamy Kupujemy Cabernet Savignion albo Merlot, koniecznie wytrawne czerwone. Musiało być źle zrobione chyba. oczywiscie dobra kosmetyczka przeprowadzi z Wami najpierw wywiad-czy macie uczulenie na np srebro, jak sie Wam goja rany i wiele innych pytan. myslalam sobie , ze jak zaczne brac tabletki to wszystko bedzie juz ok i zajde i pozniej nie bedzie zadnych zagrozen, ale tu czytam, ze jedn ak jeszcze czekaja niebezpieczenstwa nawet po zajsciu. [link widoczny dla zalogowanych]
Powinnam wpa┼Ť─ç w g┼é─Öbok─ů depresje przy Was... a poza tym pare dni temu by┼éam u fryzjera kt├│ry dos┼éownie si─Ö przerazi┼é na ich widok... Wczoraj po po┼éudniu do mnie wreszcie dotar┼éa,jest ┼Ťwietna,warto j─ů mie─ç,tabelki,przepisy,przyk┼éadowe jad┼éospisy i wszystko przyst─Öpnie wyt┼éumaczone.Przez pierwsze 2 tyg.nie mo┼╝e by─ç ┼╝adnych odst─Öpstw od diety i wtedy s─ů super efekty. Po pierwsze rok temu kol kosmetyczka poleci┼éa mi ba┼äk─Ö chi┼äsk─ů ( na pocz─ůku jet straszny b├│l i siniaki) teraz nie robi to na mnie wra┼╝enia, by┼éy jakie┼Ť kremy, dieta i ─çwiczenia ale cellulit zosta┼é a waga nie spada┼éa tak jak powinna. STYLIZACJA PAZNOKCI: chyba tak zrobi─Ö Polecam ka┼╝demu z czystym sumieniem - w pe┼éni profesjonalna babka, kt├│ra w bran┼╝y ju┼╝ troszk─Ö siedzi i potrafi doradzi─ç ka┼╝demu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Mastero
Mastero



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 2:04, 05 Kwi 2014    Temat postu: oczywi┼Ťcie, ┼╝e mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie, ale nie przy taki

moja pani doktor kazala mi nadal brac rudotel ale niewiem czy juz sie na niego nie uodpornilam .
[link widoczny dla zalogowanych]
MUSI SI─ś UDA─ć I ta straszna choroba dotyka w najczesciej ludzi mlodych w wieku 18-35 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JA TEZ MAM KR─śCONE W┼üOSY I NIGDY BYM ICH NIE ZMIENI┼üA W DODATKU S─ä D┼üUUUGIE PO MY─ćIU WCIERAM W NIE WOS PO CZYM WYGL─äDAJ─ä JAK SPR─ś┼╗YNKI WSZYSCY MI ICH ZAZDROSZCZ─ä .... [link widoczny dla zalogowanych] rejczel-----> Wida─ç lekarz uwa┼╝a ┼╝e skoro wszystkoo jest OK to edukacja pacjentki nie nalezy do niego.
A na pocz─ůtek kilka ciep┼éych s┼é├│w do Gutto: go┼Ť─ç je┼Ťli u ciebie wszystko ok, u m─Ö┼╝a te┼╝ nie najgorzej, to udaj si─Ö do kliniki leczenia p┼éodno┼Ťci, aby zrobili Ci inseminacj─Ö. wydaje mi si─Ö ┼╝e to jest Savage - Only You ! Ostatnio najdluzej bez jedzenia wytrzymalam 3 dnia ale to byla taka nie zamierzona glodowka ( spowodowana Adipexem ). ale mam pyanie czy one tez dostaj─ů kase ,ze ''graj─ů'' w filmie? [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö udanego weekendu Rick Astley zaczne od malej refleksji na temat meridii koncze jesc pierwszy listek i co?? Bo ja wlasnie tak robi─Ö... ps. m├│wi─ů, ze ludzie maj─ů zabki i si─Ö utrzymuj─ů. Trzymaj si─Ö i pisz o post─Öpach, czy te┼╝ Waszych decyzjach Pozdrawiam Paaaaaa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zale┼╝y to te┼╝ od dawki hormon├│w zawartych w tych tabletkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli nie dzia┼éa to po co bra─ç. [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝e w og├│le mi si─Ö nic nie chce, wi─Öc ┼Ťpie ile wlezie i niezbyt inteligentnie patrz─Ö w telewizir Ale i takiego odpoczynku czasem trzeba.
6bcc06978dcb7948d43bf39a4e1f9a01 http://del.icio.us/MccuneDestin/yasmin http://del.icio.us/BurghardtJovany/viagra [url]http://del.icio.us/DouseBrandan/septra [/url] [url]http://del.icio.us/BridgersOtis/xenical [/url] [url]http://del.icio.us/LamontGosney/indocin [/url] [url=http://del.icio.us/AntoineNeece/biaxin ]http://del.icio.us/AntoineNeece/biaxin [/url] [url=http://del.icio.us/ChaffinsRickey/zyrtec ]http://del.icio.us/ChaffinsRickey/zyrtec [/url] [url]http://del.icio.us/CreekMiles/lipitor [/url] [url=http://del.icio.us/DouseBrandan/cipro ]http://del.icio.us/DouseBrandan/cipro [/url] [url=http://del.icio.us/BruceMishra/oxycontin ]http://del.icio.us/BruceMishra/oxycontin [/url] c05ecd0f07e3d450a33a4c21d72f7092 Najgprsze jest to ze wiem ze cos jest nie tak z organizmem ze sie pozbywa tych toksyn przez skore tak radykalnie jak u mnie. poza tym kobiety mniej atrakcyjne czuj─ů si─Ö dowarto┼Ťciowane, je┼Ťli kto┼Ť zauwa┼╝y mankamenty u aktorek, kt├│rych akurat te nieatrakcyjne nie maj─ů. Mam nadzieje, ┼╝e ktos tu zagladnie i podpowie dobry salon dla mlodej osoby:] Polecaja jedynie pozycje kl─Öku podpartego. [link widoczny dla zalogowanych]
pracuje tam niesamowita kobieta-pani Agnieszka, z┼éote r─Öce i serce. wreszcie poradzi┼éam sobie ze swoj─ů 3. igM - dodatni , niestety wartosci nie podano. dzi┼Ť czwartek a ja po wizycie u dr. zaborczosc, zazdrosc, kontrolowanie itp.) CO do kobiet po 40 to calkowicie sie z Toba zgadzam na fryzur─Ö i jakie┼Ť farbowanie. M├│j email:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tal stalam i myslalam co zrobic, a nagle patrze a tu moj bohaterski york , zagryza tego olbrzyma
[link widoczny dla zalogowanych]
N a pocz─ůtku tez si─Ö kr─Öpowa┼éam i zazwyczaj pie┼Ťci┼é mnie przy zgaszonym swietle, teraz nam to nie przeszkadza a ka┼╝dy jego dotyk wtedy jest boski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za┼éuj─Ö tylko, ze przez ten program, jest tylko jeden odcinek Gotowych, jedynego serialu , kt├│ry ogl─ůdam. [link widoczny dla zalogowanych] Nazywam sie Sylwia, jestem ciemnej karnacji i mam czarne, do ramion w┼éoski, r├│wnie┼╝ jak wy kr─Öcone czasem uda mi sie je u┼éozyc i wygladaja super, ale niestety zdaza mi sie to bardzo rzadko!!
hej. Cos mi tam jeszcze ┼Ťwita...: Mo┼╝e poszukaj w jakiej┼Ť dobrze zaopatrzonej - na pewno b─Öd─ů mieli. Ponadto wsp├│┼éczynniki robi┼éam w 21 tygodniu cia┼╝y, w kart─Ö cia┼╝ow─ů mam wpisany wynik ujemny. Dziewczyna ma jaki┼Ť taki z┼éo┼Ťliwy wyraz twarzy i wygl─ůda jak czarownica, nie wspominaj─ůc o cienkiej szyjce i ma┼éych ramionkach w por├│wnaniu do masywnego do┼éu. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych] chcia┼éam zapyta─ç czy kto┼Ť z was mia┼é podobny problem. Ja przezylam operacje jako cos najbardziej bolesnego w moim zyciu, gorszego od porodu, wiec sie na to pisze. co za ludzie w tym tygodniu mierzona w ustach to 36,8-37,1, no i zaslablo mi sie w sklepie... no w┼éasnie a co na zaparcia moze adka 1 wie?????
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ten paj─ůk w czarno-┼╝├│┼éte paski to Tygrzyk paskowany, chyba jedyny, kt├│rego toleruje na dzia┼éce, do kt├│rego odczuwam minimaln─ů (ale zawsze) sympati─Ö, jest po prostu bardzo ┼éadny No i co wa┼╝ne, znajduje si─Ö pod ochron─ů, chocia┼╝ jest go coraz wi─Öcej i zajmuje nowe obszary
[link widoczny dla zalogowanych]
no ja w┼éa┼Ťnie wczoraj mia┼éam spotkanie 3eciego stopnia z paj─ůkami o kt├│rych m├│wice [czarno-br─ůzowe, w┼éochate, z wyd┼éu┼╝onym odw┼éokiem, no i ogromnie ogromny! Gdyby┼Ť si─Ö przeprogramowa┼éa na wiedz─Ö, ┼╝e takie dzia┼éanie jest dla Ciebie zab├│jcze to mo┼╝liwe, ┼╝e z biegiem czasu i z ro┼Ťni─Öciem ┼Ťwiadomo┼Ťci wyst─ůpi┼éoby zaniechanie, bo pod┼Ťwiadomo┼Ť─ç by wiedzia┼éa, ┼╝e tego czyni─ç nie powinna┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie chce nikogo martwi─ç. [link widoczny dla zalogowanych] hej !
je┼Ťli problem jest z nogami to polecam bieganie - pomo┼╝e na 100% ja co prawda we Wloszech nie mieszkam ale wiem cos o tym bo takze zyje na emigracji. Z moim cia┼éem, moj─ů sk├│r─ů na kt wszystko si─Ö goi fatalnie jestem wdzi─Öczna Dr ┼╝e chce mu si─Ö po┼Ťwi─Öca─ç dla mnie sw├│j czas. obetnij c─ů┼╝kami paznokcie, a potem pilnikem spi┼éuj p┼éytk─Ö, tylko nie spi┼éuj sobie paznokci. rozumiem, ze tam to znajde i nie mysle ze celibat czy mzlzenstwo to sposoby rozwiazywania problemow tylko ze celibat moglby byc droga wyboru w drodze ku... [link widoczny dla zalogowanych]
659 47 30 Jak przeczyta┼éem kilka post├│w to prawie spad┼éem z fotela xD.Je┼╝eli chcecie aby te bydlaki nie wchodzi┼éy wam do domu a chcecie miec otwarte okna to zr├│bcie sobie siatk─Ö na okna.Najcz─Ö┼Ťciej na dzia┼ékach mo┼╝na spotka─ç tygrzaka paskowanego(ma czarno-┼╝├│┼éte linie na odw┼éoku) a w domu k─ůtnika domowego.Nie b├│jcie si─Ö ich,spryskajcie je lakierem,dyzodorantem itp. Gor─ůco polecam si─Ö przynajmniej z jednym zaprzyja┼║ni─ç, z czasem dostrze┼╝ecie nawet jakie pi─Ökne s─ů te zwierz─Öta. Kurcze, wspolczuje ulewy na Sycylii U nas na polnocy- odpukac -slonce ale tez wieje i troche sie ochlodzilo. soki czy te z kartonow? po┼éowa ┼éadnie sie rozesz┼éa, ale druga po┼éowa zosta┼éa wypuk┼éa. WES
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna -> Wa┐ne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
 
 
Regulamin