Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona Gwna
 
Rejestracja
 
Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona Gwna FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zaloguj
 
Cześć, zdecydowałam się na taki zabieg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona Gwna -> Wane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Mastero
Mastero



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 4:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: Cześć, zdecydowałam się na taki zabieg

W pracy (siedząca) kilkanaście razy na godzinę opuszczałam je aby odzyskać czucie, do godz.10 było najgorzej.Lekarz zalecił mi badania na cukier i reumatyzm zapisał magnez i wapno-zero poprawy , masaże - poprawa na krótko.
[link widoczny dla zalogowanych]
zapomniałam dodać, że mam bóle w kręgosłupie szyjnym i w lipcu byłam u masażysty, pomógł mi ale tylko na jakiś czas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moin zdaniem nie zaszkodza - ja tez jadlam, nie wiem czy czytalas wszystko dokladnia ja po pierwszym tygodniu tej diety stracilam 4,5 kg wiec chyba nie szkodza ! [link widoczny dla zalogowanych] jestem juz po 37 dniu i efekty sa super - widze ze brzuch jest ciagle spuchniety ale to ma przejsc po ok 3 dniach od zakonczenia treningu
dzięki fanka za wyczerpujące odpowiedzi - postaram się rozpocząć z lewatywmi we wtorek jak przygotuję się trochę psychicznie no widzisz mi sie wydaje że mi nie pasuje czysty blond dlatego zafarbowałam się na czarno tylko że z kolei ten czarny to za ciemny jest i i chce brązowy.no i pewnie zrobie tak jak mi mówisz.w sumie nie chce mi sie wymyslac innej metody jak napisałaś mi tu gotowca;D thx twój jadłospis nie może przekroczyć więcej niż 20g węglowodanów dziennie, głównie pod postacią warzyw sałatkowych lub innych warzyw. Muszę jeszcze zacząć się troszQ ruszać bo sama herbatka to chyba za mało!! Higiena Żywności Autor: [link widoczny dla zalogowanych]
Prawda jest drogą do tego, by z czystym sumieniem uczestniczyc ponownie w Sakramentach u czyjegoś boku, a że zycie duchowe odbieramy i doceniamy bardziej ,mocniej ,intensywniej to zasługa tego, co przeszliśmy i co utraciliśmy w pewnym sensie, jest to według mnie naturalne. bardzo radził też wywar z pokrzywy który nadaje piękny połysk a co najlepsze poradził abym spłukala włosy piwem!!!!!! blehh Tylko czy przypadkiem pająki nie będą ode mnie skuteczniejsze? Mnie bolało. Jak wróce, to na pewno zdam relacje jak było, chociaz w Bieszczadach jest zawsze pięknie. czy coś z tym robiłas czy samo przeszło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trafiłam na właściciekę.
[link widoczny dla zalogowanych]
itd. Czytając Wasze wypowiedzi trochę podniosłam się \na duchu\, że operacja tarczycy to nie koniec świata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mieć kompleksów, bo mężczyźni naprawdę lubią takie małe kobietki, mój facet ma np.

Na szczęście, a muszę się przyznać, że byłam pełna obaw, pani nie zrobiła mi krzywdy i wcale nie wyglądałam gorzej niż przed wizytą, lecz wręcz przeciwnie o wiele lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] Dzieki jesienna mamo
POszukuje pewnej piosenki słyszałem ją u znajomej bardzo dawno jej ojciec mówił że ona jest dla samotnych. W zeszlym roku dokładnie 20-12-2011 miałam zabieg -wyciecie klinowe wrastającego paznokcia, pisalam o tym na forum, ból straszny do momentu zdjęcia szwów, póżniej duża ulga i spokój do 10/2012. [link widoczny dla zalogowanych] Jak się okazało że będziemy mieć bliźnięta - nie było dyskusji Jedynie w szpitalu, jak już chłopcy byli na świecie, zastanawialiśmy się który to który. ...ponadto ci od kontroli magnetycznej by zwrócili uwagę, a nic takiego nigdy nie ma miejsca, zarówno u mnie jak i u reszty podróżujących [link widoczny dla zalogowanych]
Na kiedy masz termin? hej jzu jestem po wielu wizytach u lekarzy mzoe ktos zna kogos kto mial skracanie zdrowej nogi??a nie wydluzanie chorej ..prosze o pomoc pozdrawiam Najgorsze jest to ze czesto spotykałam sie z 15 osobową grupa na zajęciach wiec jak to mówią gdzie kucharek szesc tam nie ma co jesc ...w akademii cała uwaga skupiła sie na mnie i na mojej koleżance dzieki czemu mogłam spokojnie o wszystko zapytać, podczas zajec praktycznych (które na dobra sprawe stanowią 90 % zajec) uwaga kadry tez nie była rozproszona tylko skupiała sie na nas i to chyba dało mi mozliwosc nauczenia sie naprawde wielu rzeczy . Jeżeli chodzi o zmiany skórne, to nie mogę nic powiedzieć bo nie zaobserwowałam tego u siebie. 2 dzien za mna hehe jakos sie trzymam choc dzisiaj ugryzlam sobie kawalek RBUZA.. Pani gin stwierdziła że poza prolaktyną jest wszystko ok. Moja koleżanka używa i ponoć ma na głowie to, czego oczekuje, czyli jaśniejsze pasemka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie śmiac sie z nas.

I ognisko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdyby widziałą mnie wcześniej to pewnie byłby wyrok 3 lub 4 stopnia. Jak na razie nie ma 100% pewnosci ze antykoncepcja wpływa na rozwój nowotworów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezu, to znowu sie stalo zakochalem sie az mnie cos zabolalo... [link widoczny dla zalogowanych] A planowała wszystko od początku ciąży.
trwal pol roku wiec to i tak sporo czasu...tak mysle a z tego co wiem niektorzy pracodawcy uwazaja ze nas duzo nauczyli a sa tacy co chca pokazac ze jestesmy glabami a chodzi o to ze poprostu jeszcze im szybko niemozemy nabijac kabzy...no tak....takie sa realia w naszym kraju....kasa...kasa...kasa a to jest zawod w ktorym trzeba powoli rozwijac kreatywnosc i pewna dokladnosc a do tego trzeba madrego pracodawcy! Załpżyłam skarpetki i nie pamiętam kiedy zasnęłam, nawet nie oglądałam swojego ulubionego filmu, a to do mnie niepodobne. Marudzą i marudzą, po co właściwie pracują skoro jest tak źle... [link widoczny dla zalogowanych] 88f3592 ,21,1.jpg Wyniki badań z przed 2 tygodni: [link widoczny dla zalogowanych]
) logiczne wiec ze po jej wyplukaniu kilogramy te nam ubeda. W nocy przed nią chciałam sobie ślicznie obciąć paznokcie - obcinając/wycinając jak Głupia rogi paznokci! ach, pewnie i tak nic nie zrozumiesz - pomodle sie za ciebie zatem No 44 letnia Kasia, to też jest dziwne, tym bardziej, że nasza Kasia strasznie się posunęła. prosze pomozcie ! ropa juz spory czas temu odeszla. Biedrona, co Ty gadasz?!
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ona gdzie robiłaś usta ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jakoś nie mogę się wdrożyć,gubią mnie lody które namiętnie wcinają moje dzieciaki a ja z nimi. mam nadzieje ze bedzie dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiadomo, że wydać trzeba, ale jest to na pewno potrzebne każdej kobiecie, nie tylko, żeby lepiej wyglądała, ale przede wszystkim lepiej się czuła. [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawa jestem co zaproponuje mi łon.
Witam Zrobilam test pare dni temu i logiczne ze jedna krecha byla. Ja najczęściej myję dwa razy- po śniadaniu i po kolacji. witaj ap ap no tak, ja juz sie skusilam na kawe, jak co rano popijam ja we wlasnym towarzystwie , nie mowie ze nudno, ale jakas odmiana by sie przydala hi ,hi... mam pytanie do stylistek robiących tipsy akrylowe, chodzi mi o Liquid używany w tej metodzie, próbowałam już wiele markowych płynów, ale wszystkie wydzielają bardzo ostry nieprzyjemny zapach, może któraś z Was poleci mi coś sprawdzonego, gdzie zapach nie będzie tak intensywny? [link widoczny dla zalogowanych]
KOSMETOLOG Nie mam fiola na punkcie odchudzania ale jak siade to robi mi sie taki walek a wkasciwie wal na brzuchu ze cos strasznego. Najczestsza przyczyna smierci byly wylewy domozgowe,na drugim miejscu krwotoki do narzadow klatki piersiowej i brzucha, na trzecim ostra niewydolnosc nerek. w połowie maja Ja chodzilam dwa razy w tygodniu przez pol roku jednorazowo przyjemnosc za 50 zloty blizny dalej są ale napewno gdyby nie te zabiegi byly by wieksze i po 7 latach nadal maleją tylko trzeba pamietac o smarowaniu ... puszą ci się to polecam odżywke z panten bez spłukiwania. Czyli kalorie nie zawsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona Gwna -> Wane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
 
 
Regulamin