Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna
 
Rejestracja
 
Forum  Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
sluchajcie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna -> Wa┐ne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mastero
Mastero



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:52, 09 Kwi 2014    Temat postu: sluchajcie.

ale tu w niekt├│rych buce....
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierogowe ciasto jak zwykle, a nadzienie : moj kumpel wyjechal w listopadzie i znalazl prace juz w pierwszy tygodniu jednak jego firma zwolnila 500osob z koncem grudnia i zrobil sie problem.tyle ludzi odrazu bez pracy??jednak jak ktos chce to znajdzie prace (trzeba schowac w kieszen ambicje) kumpel nie pracowal przez 2 miechy a teraz pracuje na nockach w banku jako sprzatacz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli chodzi o owoce,ja bym bez nich nie poci─ůgn─Ö┼éa zbyt d┼éugo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja nie zauważyłam żeby małe salony były w czyms lepsze od tych większych. [link widoczny dla zalogowanych] Bylam juz na 3 maja -Berendowicz i Kublin, fakt pieknie tam dbaja o klientki ale za mycie ze strzyzeniem i nalozeniem farby biora 150-200 zl
Robi─Ö z oliwy, czosnku i ostrej papryki tak─ů marynat─Ö, w kt├│rej mocz─Ö ziemniaki. Czy dziecko mog┼éo si─Ö zarazi─ç? a jak wypije piwo.. Najwazniejsze sa niestety pieniadze, ktorych niestety zadne z nas poki co nie ma. w┼éasnie dziwne to wszystko jest , nie ma zadnych naciek├│w na korzeniu . [link widoczny dla zalogowanych]
Wracam zaraz po Nowym Roku i chcialabym rozpoczac intensywne poszukiwania pracy na polnocy nie wiem od czego zaczac. tak wogole witam bbo pierwszy raz w tym poscie sie udzielam, zaczne uzywac pianki po umyciu bo jakos nigdy nie probowalam zpbaczymy czy cos da sprawdzcie tutaj: Bylam w tym salonie na Mlynskiej kilka miesiecy temu.Wyszlam z niego naprawde zadowolona chociaz moj portfel lzejszy byl o 70 zl...kosmetykow nie zalowali, wloski swietnie wygladaly, naprawde fachowe ciecie. dziwne jeste┼Ťcie nie wiem, na ile masz wycwiczony brzuch, ale mimo to nie polecam!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Kochana, tak jak ktos juz to wczesniej powiedzial, z praca w wakacje moze byc krucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o wkładanie tabletki to powiem ze ja nie mam zadnego problmu i jestem dziwiona ze wy macie.
Wrrrr!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MASAKRA..
[link widoczny dla zalogowanych]
gosiata norma IGg to max 8...skontaktuj sie z poradni─ů leczenia toksoplazmozy w Instytucie Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni albo napisz do mnie [link widoczny dla zalogowanych] dam ci nr do specjalisty..ja chorowa┼éam w ci─ů┼╝y i nadal choruj─Ö niestety..ale g┼éowa do g├│ry! s─ů to albo napadowe b├│le brzucha, albo zaparcia czy te┼╝ przeciwnie - biegunki, wydzielanie ┼Ťluzu, ropy itp.
Kuleczka do psychiatry idz!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czzy zna w koncu ktos cos dobrego na dzikie mieso???????????????????????????????????????????? [link widoczny dla zalogowanych] Mozesz zapłacić (o ile to ciagle aktualne) ratalnie.
teraz juz odczuwam bol tylko przy pierwszej serii potem nie. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] - na basen musisz chodzic, a ze sie meczysz- trudno, po jakims zcasie nabierzesz kondycji odwazna to stonowany turkus [link widoczny dla zalogowanych]
Loretta Lynn and Conway Twitty - Louisiana Woman Mississippi Man własnie wróciłam z powiększania ust tzn wargi dolnej która była nie proporcjanalnie mniejsza od górnej- kwasem juvederm 0,5. Schudłam na razie 3kg, choć wcale nie ograniczam jedzonka! jesli zastanawiacie sie nad tym którego lekarza wybrac to nie dajcie sie zwiesc dobrym opiniom na temat DR.BROMy bo sam sobie wystawia te pozytywne . Dopiero teraz po 4 miesiacach? jak zdazy sie 5 na caly rok to max. no nie wiem..
to na prawde dziala, moja znajoma sobie zrobila i schudla (ona sie zna na dietetyce, masazach itp.) Juz mowie jak to sie robi:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak byłem na wizycie to kazał mi chodzić o jednej kuli a ja nie mogłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
IRA - Bez ciebie znikam

Polecono mi go i jestem ju┼╝ um├│wiona na wizyt─Ö w czwartek ale nie jestem przekonana:/
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz uwaga ruszyli od piatku za kilka zl kupujesz abonament i wysaja ci filmy szkoleniowe aby nauczyc cie zawodu filmy sa profesjonalnie nakrecone i pani beata oraz pan slawek sa naprawde zawodowi polecam teraz najwazniejsze po jodowaniu b─Ödzie ustawienie lek├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli 1 ─çwiczenie powtarzay 8 razy, 2 ─çwiczenie 8 razy i tak samo 3,4,5 i 6 ─çwiczenie.
Bo ja mam termin na grufdzien i tego boje sie najbardziej....Ale gdy przygotuje sie psychicznie bedzie mi lepiej

piszesz takze ze waga stoi w miejscu - ale cialo sie w jakims stopniu zmienilo na dobre - czasami wlasnie obserwujemy zmiane skladu ciala bez zmiany wagi ciala.. [link widoczny dla zalogowanych] On podchodzi do tego bardzo odpowiedzialnie i spokojnie a z jakim wynikiem to wszystko bedzie tego niestety nie wiem.
Moja waga-58 kg. a jest szklana i aż sie dziw że nie pękła. po jakims czasie, nie wiem moze uplynela godzina moze poltorej, mnie jakby kublem zimnej wody oblal..... Buziaczki dla całej paczki Na poczatku było fajnie,ale teraz to już wcale tak fajnie nie jest. [link widoczny dla zalogowanych]
01.10 r. je┼╝eli chodzi o efekt koncowy to mloda wyszla super... Ja tak┼╝e bede mia┼éa usuwan─ů ca┼éa tarczyc─Ö.. Potem tylko wype┼énienie kana┼é├│w. Nie ma diety bez liczenia, planowania pilnowania. a to kogo polecasz? POm├│┼╝cie mi wybra─ç sukienke...
A ja do sta┼éam \ Novynette \ na 3 miesi─ůce.
To z kolei prowadzi do sucho┼Ťci w pochwie i kolejnych problem├│w z zaburzonym Ph intymnych miejsc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo już mi się zaczyna przewracać w głowie od tych sensacji.

2.
[link widoczny dla zalogowanych]
By─ç mo┼╝e mamy ten sam problem Dzi─Öki .Nadal si─Ö nie odzywa, ale czuj─Ö, ┼╝e my┼Ťli o mnie tak jak ja o Nim...Si┼é─ů woli powstrzymuj─Ö si─Ö od napisania do Niego, bo czuj─Ö pustk─Ö, ale postanowi┼éam by─ç twarda, bo po co to ci─ůgn─ů─ç, je┼Ťli i tak nie ma przysz┼éo┼Ťci....Boj─Ö si─Ö straci─ç, to co mam, w sensie faceta, kt├│ry pierze, sprz─ůta, gotuje i dba o mnie mocno...., mo┼╝e nie za bardzo emocjonalnie, ale po ostatnich wstrz─ůsach, jakich dozna┼é ( dowiedzia┼é si─Ö o Nim...) nast─ůpi┼éa poprawa .Pozdrawiam, ┼╝ycz─ůc mi┼éego weekendu.
[link widoczny dla zalogowanych]
z Kobiet ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
@marga52 - no widzisz, to s─ů te z┼ée my┼Ťli, kt├│re nale┼╝y zmieni─ç na odpowiednie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] No to mój pan do sklepu a ja czekam w aucie nagle kichnęłam i .....się zesikałam
ale iwonka jest swietna( nie wiem jak inne panie stamtad ale nie ryzykuje zmiany tej fryzjerki) Tez mam te tabletki co iskierka, choć u niej nic się nie dzieje. chodź tu natychmiast Zapomniałam zadać jeszcze jedno pytanie: pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
2 Brothers on the 4th floor - Never alone Chyba nie o kalorie chodzi teraz zrobie znow 4 dni, ale ogranicze sie do tego co napisano na stronie o glodowce, chleb razowy, warzywa itp.. dzieki. w wakacje rozjasnilam sobie wloski w salonie loreala i fakt, zniszczyly sie bardzo i troche ich wypadlo, ale minelo juz prawie 5 miesiecy a wlosy sa w lepszym stanie i mam bardzo jasny blond! Na ka┼╝de wesele,sylwestra,komunie,chrzciny,18stki jestem malowana przez kosmetyczki. Hej Candy Corn odezwij sie na Starajacych sie... Ja tez mialam opory na poczatku ,ale po jakims czasie juz to nie stanowi zadnego problemu ,tak samo jak u Ciebie Eurydyke
Ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
GRATULUJE!!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1b LO Wojkowice Strona G│ˇwna -> Wa┐ne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
 
 
Regulamin